Hvordan kan Batwoman klare det gennem fan-haden? CW Show står over for hård kritik

på bare et par måneder, den første nogensinde kvindeledede “Bat” -serie vil premiere på CW. Det lukker Batmans 80 -års jubilæumsår. Man ville tro, at fans ville være glade for at få mere flagermus-action. Endnu mere er det en ny historie, vi ikke har set før. I stedet bliver vi i stedet for at undre os over, hvordan Batwoman kan klare det gennem den fan-had, der er rettet mod det. Det meste af det bliver rettet mod alle de trailere, der er frigivet, derfor langt. Popkultureditor Salomé Gonstad dækkede denne foreløbige tilbageslag i sidste måned. Efterhånden som mere såvel som flere trailere rammer YouTube, fortsætter modvilje. Mange af disse mennesker tror, ​​at Batwoman ikke kan klare det gennem fan-haden takket være kraften i forholdet “lignende” til “ikke kan lide” på YouTube.

I retfærdighed er det bemærkelsesværdigt. Den allerførste trailer har 421.000 ikke -lide til 84.000 likes. Den anden trailer klarer sig lidt værre, med 24.000 mangler til færre end 2000 likes. Ironisk nok er de korneste af disse promos, “tatovering” teaser, det bedste med 4.900 ikke -lide til 2.500 likes. Stadig kan de, der udnytter det sociale netværk til at målrette kunstnere, shows såvel som film hurtigt manipulere disse tal. Den allerførste trailer til Flash har kun omkring 4.800 likes såvel som et ubetydeligt antal ikke -lide. Den allerførste Arrow -trailer (udgivet på tre forskellige YouTube -kanaler) har ikke engang ViewCount for den allerførste Batwoman -trailer. Batwoman kan klare det gennem fan-haden, da enhver form for presse på dette stadium er stor presse. Folk vil stille ind på showet, såvel som hvis historiefortællerne giver Kate Kane’s potentiale, vil seerne fortsætte med at komme tilbage uge efter uge.

x

0 sekunder på 12 minutter, 40 sekunder

Direkte
00:00
12:40
12:40

Lad os bare få dette ud af vejen: En hel del af Batwoman-fan-haden er bare sexisme i aktion

En lumsk teknik, der er begået af dem, der stoke raseri såvel som frygt for ændring af deres egen personlige gevinst, er at antyde, at det at adressere ting som sexisme eller racisme virkelig er det, der er sexistisk/racistisk. Dette kunne ikke være mere dumt. Som nævnt ovenfor fejrede Batman sit 80 -års jubilæum i år. Tælling af skuespillere, der har spillet karakteren, i det tidsrum har fans fået 10 unikke live-action-versioner af Caped Crusader. Dette antal øges med ca. 150 procent, hvis du inkluderer animation. Så at spørge, om sexisme er grunden til, at hverken Batgirl (Barbara Gordon) eller Batwoman (Katherine/Kate Kane) havde deres eget show eller film i den tid, er mere end fair. DC oprindeligt optrådte i 1956 som en lignende rente for Batman, genimaginerede DC karakteren 50 år senere som Bruce Waynes moderlige fætter, der netop opstod for at være jødisk såvel som en lesbisk.

Billede via CW

Kommentarerne til YouTube -videoer understreger, at Batwoman er, ja, en dame er nøjagtigt problemet. Ruby Roses skildring kaldes “maskulin” såvel som “berettiget”, som om Bruce Wayne ikke er en af ​​de mest berettigede figurer i alle tegneserier. (Han er en milliardær, der tager lovgivningen i sine egne hænder såvel som, bogstaveligt talt, uanset hvad han ønsker at fjender såvel som allierede.) Alligevel, selvom den allerførste trailer indeholder en karakter, der påpeger, at Roses Kane er en ” Kvindelig Bruce Wayne, ”Disse forargede mand-babyer State Roses skildring er faktisk sexistisk. Det mener, at deres synspunkt er så kraftig, at der ikke er nogen metode, som Batwoman kan klare det gennem den fan-had, den allerede modtager.

En kommentator skriver:

”Det er sjove nøjagtigt, hvordan de modsiger deres egen ideologi. ‘Vi vil have stærke, smarte, uafhængige kvinder!’ Så fortsætter de med at lave en maskulin kvinde, som kjoler såvel som fungerer som en fyr såvel som derefter daterer kvinder. Sjov tilstrækkelig, hvis en fyr handlede sådan, at den ville blive identificeret giftig maskulinitet. Så jeg antager, at dette er giftig femininitet. ”

Straer ikke tid til at overveje denne sten-solid syllogisme. YouTube individuelle weeitsnookies ‘tankesæt fremhæver nøjagtigt, hvordan det, der er acceptabelt for en mandlig helt, ikke er acceptabelt for en kvindelig. Kate Kane er ikke “feminin” nok, såvel som hendes rasende raseri såvel som forkærlighed for kvinderne ville aldrig være acceptabel, hvis en fyr gjorde det. Naturligvis har Batman aldrig haft nøjagtigt den samme lignende rente, som den nøjagtige samme skuespiller har spillet i successive film, nogensinde. Ruby øgede Will Glower rundt om Arrowverse, efter at Stephen Amell hænger sin bue op. Imidlertid ønsker disse “fans”, at hun skal smile mere såvel som ydmyg. Dette show er ikke Batwoman, der får hende på grund af 64 år, men snarere Hollywood skubber deres “sociale retfærdighedsdagsorden” ned seernes hals. Igen ser det fuldstændigt bort fra, at siden Cap først stansede Hitler i 1940, bringer tegneserier ofte moralske meddelelser om bigotry såvel som uretfærdighed. Der er ingen placering for det “nonsens” på tv!

Misogynist på internetkulturen i aktion

Kommentarerne er fyldt med ordet “wahmen”, som er en “genial”Spil på udtrykket “kvinde” såvel som fonemiciseringen af ​​gråd. Populariseret af YouTuber Pewdiepie, der motiverede sine fans til at håne kvinder, har det endt med at være Clarion -telefonopkaldet “mænds rettighedsaktivister”, der nyder den tankevækkende indsigt i forargelsesleverandører som Ben Shapiro eller Alex Jones. Hvorfor disse Nincompoops er i stand til at målrette Batwoman så effektivt viser bare kraften i deres rækkevidde online. Sandsynligvis delt via websteder, der trawl dregs of Web Humanity som 4chan eller de mere misogynistiske subreddits, strømmet disse sociale uretfærdighedskrigere til YouTube for at vinde den fantastiske krig med at ikke kunne lide videoer, der fremmer shows for teenagere 2019. At den kvindelige empowerment -meddelelse i reklamen er tung -HANDED Fylder dem med så meget vrede, de bruger hele tiden på at komponere om et show, de forsikring hævder at hader.

Batwoman-reklamen hjælper ikke fan-hadproblemet

Nogle af de kritik, dette show tjener, er ikke alle sexistiske såvel som dumt, nogle få af det er bare dumt. Folk er ked af, at det er en batwoman i stedet for Batman. Alligevel er Warner Bros. ekstremt snedig med flagermus-rettighederne, især da CW i fællesskab har haft af WB såvel som CBS. Så der kan ikke være et Batman -show. Nogle mener ligeledes, at dette show, der tjener en hel sæson, på en eller anden måde forbinder Swamp Thing’s annullering, på trods af at de to produktioner er lige så adskilt som MCU såvel som X-Men, der blev brugt til at være. Stadig vil disse fans sandsynligvis komme rundt eller i det mindste se showet. Arrow Subreddit opdager sig selv konstant fuld af stillinger, der hader på den forfærdelige høje kvalitet af dette show fra folk, der stadig ser ugentligt såvel som at forstå alle fremskridtene i seriens “forfærdelige” sæsoner. De kvetch om ikke at få en passende Batman -serie, men vil stille det samme ind.

I retfærdighed over for et par af kritikerne er den kvindelige empowerment-meddelelse (i det mindste i den allerførste trailer) tunghåndet. Selv den socialt bevidste hverdagslige prik sagde lige så meget i deres beskyttelse af tilbageslag. Netværksannoncering til CW skyder ofte for den laveste typiske nævner og har ikke tillid til deres generelt unge publikum til at fange underteksten. Showet vil sandsynligvis ikke være så fokuseret på dette element i historien, som mange kommentatorer mener. Supergirl har ofte kvindelige empowerment -historier, men de gør det i forbindelse med bare fantastiske tegneseriehistorier. Batwoman vil sandsynligvis efterår et sted mellem den serie såvel som Arrow, da den er tonalt mørkere. Ud over det, selv hvis det hamrer sit feministiske synspunkt i hver episode af den allerførste sæson, så lad showet have det, da det er allerførste kvindelige-ledede Bat-show nogensinde. (Ingen respekt for de originale Birds of Prey -serien.)

Giftig fandom, portvagning samt glemme nøjagtigt, hvordan fiktion fungerer

Batwoman såvel som Ruby øgede sig selv er ikke bare at få modvilje fra den såkaldte “ret.” Nogle mennesker på den såkaldte “venstre” besluttede ligesom ikke at kunne lide dette show, så snart CW afslørede det. Deres klager, umuligt, er mere latterlige end de andre. De besluttede, at da Ruby steg er en jødisk lesbisk, der bestemmer sig som kønsfluid, var hun ikke “homoseksuel nok” til at skildre Kate Kane. Mange af disse filmkritikere, der er forkert identificeret, steg som biseksuel for at validere denne tilbagetrækning, hvilket ligeledes er så nonsensisk, at det ville være sjovt, hvis det ikke var så sårende. Tilbageslag fra disse LGBT+ -aktivister, en gruppe, der øgede sandsynligt formodet, ville være støttende, drev hende ud af Twitter helt. Jeg vedrører dem, når de ligeledes opdager, at øget ikke faktisk er en del flagermus.

Der er ikke noget galt i at se på disse historier med en politisk linse. Det er sandsynligt, at du skal. Alligevel har vi kun set øget afbildet karakteren for to og en halv handling i en episode af Arrow. At foreslå, at karakteren er dårlig, eller at showet bare er en flod af socialt bevidst kommentar er uretfærdigt. Se i det mindste en episode eller tre, før du vælger, at du ikke kan lide en serie. Det, der er tragisk ved dette, er, at øget indrømmede, at hun blev følelsesladet, da hun opdagede, at hun fik den del. Hun troede på de unge (og voksne), der ville være glade for at se en helt, der repræsenterer disse demografier i noget så ikonisk som en sort batsuit. I stedet for at være i stand til at nyde denne betydningsfulde begivenhed i både sin karriere såvel som kulturen, skal hun nu stille spørgsmålstegn ved, om Batwoman vil klare det gennem fan-had, den får, før den endda har premiere.

Du er stum, da Batwoman bliver dope

Billede via CW

Forhåbentlig bliver støj fra denne fremstillede såvel som inauthentiske tilbageslag sløvet af støj fra røv-spark såvel som pneumatiske grappende kroge. På grund af rettighedsspørgsmålet blev Amells Arrow igen omfattet funktionen af ​​Batman i denne TV Justice League. Nu hvor han går videre, besætter en ægte flagermus-person den rolle, men en, hvis historie stadig kan overraske os. Fans bekymrer sig om Batman med Robert Pattinson med hovedrollen. De sætter spørgsmålstegn ved nøjagtigt hoW denne historie vil adskille sig fra Tim Burtons Batman eller Batman begynder. Vi har aldrig set Batwoman før, så selvom hun vil klappe kapper såvel som at sprænge hoveder, er denne Batman -fan lige så begejstret som han var for (børns tegneserie) Batman ud over i 1999. Interessant nok fik dette show meget meget af fan-had på det tidlige web, da det ikke var, hvad fans var bekendt med. I dag? Det er en af ​​de mest elskede animerede Batman -serier gennem tidene.

Vi får virkelig kun se Batwoman i aktion i den tredje såvel som fjerde handlinger i hendes episode af Arrow. Men disse øjeblikke var utrolige. Under en fugleskræmsel frygt-gas-induceret kamp mellem pilen såvel som Grant Gustins Flash, steg Ruby (læs: hendes stunt dobbelt) tog begge disse titaner ned med en dårlig røvflip. Tidligere, når hun tager nogle indsatte, der flygter fra Arkham Asylum, er det den perfekte balance mellem off-screen Dark Knight Magic såvel som helten på skærmen. Jeg bifalder også hver gang hun kaster en batarang så godt, som det kommer tilbage til hende (som Boomerangs skal!). Alle CW -shows er gaver til tegneserier, såvel som dette vil ikke være anderledes. Jeg forstår, at Ruby steg såvel som dette show kan klare det gennem fan-haden. Grunden? Da hun er den forbandede batwoman.

Batwoman har premiere den 6. oktober kl. 20.00. Eastern Time, overholdt af den femte sæsonpremiere af Supergirl.